FAQ2019-03-31T14:26:15+00:00
Ik heb een vraag over het gebruik van ActoCalculatie, waar kan ik terecht?2019-08-27T12:48:38+00:00

Als u tijdens het gebruik van de software ergens vragen over heeft of meer uitleg nodig heeft, dan kunt u contact opnemen met onze servicedesk. Zij zijn bereikbaar van 8.00- 18.00 uur via telefoonnummer: 033-4226702.

 

 

Welke functionaliteit kan ik in de proefversie uitproberen?2019-09-09T08:31:41+00:00

De proefversie is gebaseerd op het Start-pakket van ActoCalculatie. Dat wil zeggen dat alle functionaliteit uit dit pakket in de proefversie kan worden uitgeprobeerd.

Kan ik de software eerst zelf proberen?2019-07-01T14:44:10+00:00

Wilt u erachter komen of ActoCalculatie geschikt is voor uw organisatie? Vraag dan een gratis proefaccount aan! Hiermee kunt u de software 30 dagen gratis gebruiken, dit is uiteraard geheel vrijblijvend en kosteloos.

Wat is de status van mijn bestelling?2019-09-09T08:31:03+00:00

Proefaccount:
Nadat u uw aanvraag voor het proefaccount heeft verstuurd, ontvangt u per direct de inloggegevens voor uw persoonlijke proef-omgeving. U kunt dus direct met de software aan de slag. Mocht u vragen hebben over de status van uw bestelling, dan kunt u op werkdagen tussen 8:00 en 18:00 uur contact opnemen met onze Supportdesk op 033-4226702.

Start, Premium en Excellent:
U kunt via de website ook direct een van de andere pakketten van ActoCalculatie bestellen. De inrichting van uw persoonlijke omgeving stemmen we daarna graag met u af.
In de meeste gevallen kunt u ook direct aan de slag.

Wat is in de prijs van ActoCalculatie inbegrepen?2019-07-01T14:30:46+00:00

De software heeft een standaard prijs per maand per gebruiker, exclusief btw. De hoogte van het bedrag is afhankelijk van het gekozen pakket (Start, Premium of Excellent). Deze verschillende pakketten bevatten ieder een complete set aan functionaliteit. De functionaliteit binnen het betreffende pakket is bij de maandprijs per gebruiker inbegrepen.

Kijk voor een compleet overzicht van de prijzen per pakket op www.actocalculatie.nl/prijzen. Daar vindt u ook een overzicht van de mogelijkheden voor training en ondersteuning bij gebruik van de software.

Hoe is de betaling geregeld bij het gebruik van de ingebouwde diensten van derden, bijvoorbeeld het gebruik van een 2BA-account?2019-09-09T08:27:19+00:00

Binnen ActoCalculatie kunt u gebruik maken van diverse ingebouwde diensten van derden, hiervoor maken we gebruik van webservices. Voor sommige van deze diensten is een aanvullend abonnement bij de betreffende dienst noodzakelijk, bijvoorbeeld van 2BA of KvK. Hiervoor kunt u zelf een abonnement afsluiten bij deze organisaties.

Kan ik de data uit mijn proefaccount over (laten) zetten naar mijn betaalde account?2019-07-01T14:52:49+00:00

Acto biedt u de mogelijkheid om de software 30 dagen te proberen met een proefaccount. Dit proefaccount is een demo-omgeving  en bedoeld om kennis te maken met de software en is op basis van een standaard inrichting. De data wordt na 30 dagen automatisch verwijderd.

Hoe kan ik gebruik maken van ActoCalculatie?2019-07-01T14:49:40+00:00

U kunt zich via onze website aanmelden voor één van de pakketten (Start, Premium of Excellent).  U kunt gebruikmaken van het 30-dagen proefaccount om te ontdekken of de software voldoet aan uw wensen. Dit proefaccount is kosteloos, u zit nergens aan vast.

Via deze pagina kunt u zich aanmelden voor het proefaccount of een van de betaalde pakketten:

 

Wat zijn de betalingsmogelijkheden?2019-04-18T14:14:11+00:00

Na aanmelding voor een van de pakketten ontvangt u na enkele dagen een factuur.

Hoe kan ik mijn abonnement opzeggen?2019-07-01T15:36:24+00:00

Voldoet de software toch niet aan uw wensen? Als u een proefaccount heeft verloopt het account automatisch na 30 dagen. Heeft u een van de betaalde pakketten? Dan kunt u na het eerste jaar per maand opzeggen. U kunt hiervoor een berichtje sturen naar calculatie@acto.nl.