Wat zijn de minimale systeemvereisten voor ActoCalculatie?

Is uw computer geschikt voor het gebruik van ActoCalculatie? Als uw computer aan de volgende punten voldoet, kunt u ActoCalculatie probleemloos gebruiken. Besturingssysteem Windows 7 of hoger, met recente updates geïnstalleerd. ActoCalculatie is nog niet geschikt voor het besturingssysteem macOS/OS X (Apple). Beeldscherm Advies: Schermresolutie 1920×1080 of hoger. Er zijn voordelen aan het gebruiken van [...]

Wat zijn de minimale systeemvereisten voor ActoCalculatie?2020-02-19T13:54:16+00:00

Kan ik de software eerst zelf proberen?

Wilt u erachter komen of ActoCalculatie geschikt is voor uw organisatie? Vraag dan een gratis proefaccount aan! Hiermee kunt u de software 30 dagen gratis gebruiken, dit is uiteraard geheel vrijblijvend en kosteloos.

Kan ik de software eerst zelf proberen?2019-07-01T14:44:10+00:00

Wat is de status van mijn bestelling?

Proefaccount: Nadat u uw aanvraag voor het proefaccount heeft verstuurd, ontvangt u per direct de inloggegevens voor uw persoonlijke proef-omgeving. U kunt dus direct met de software aan de slag. Mocht u vragen hebben over de status van uw bestelling, dan kunt u op werkdagen tussen 8:00 en 18:00 uur contact opnemen met onze Supportdesk [...]

Wat is de status van mijn bestelling?2019-09-09T08:31:03+00:00

Wat is in de prijs van ActoCalculatie inbegrepen?

De software heeft een standaard prijs per maand per gebruiker, exclusief btw. De hoogte van het bedrag is afhankelijk van het gekozen pakket (Start, Premium of Excellent). Deze verschillende pakketten bevatten ieder een complete set aan functionaliteit. De functionaliteit binnen het betreffende pakket is bij de maandprijs per gebruiker inbegrepen. Kijk voor een compleet overzicht [...]

Wat is in de prijs van ActoCalculatie inbegrepen?2019-07-01T14:30:46+00:00

Hoe is de betaling geregeld bij het gebruik van de ingebouwde diensten van derden, bijvoorbeeld het gebruik van een 2BA-account?

Binnen ActoCalculatie kunt u gebruik maken van diverse ingebouwde diensten van derden, hiervoor maken we gebruik van webservices. Voor sommige van deze diensten is een aanvullend abonnement bij de betreffende dienst noodzakelijk, bijvoorbeeld van 2BA of KvK. Hiervoor kunt u zelf een abonnement afsluiten bij deze organisaties.

Hoe is de betaling geregeld bij het gebruik van de ingebouwde diensten van derden, bijvoorbeeld het gebruik van een 2BA-account?2019-09-09T08:27:19+00:00

Kan ik de data uit mijn proefaccount over (laten) zetten naar mijn betaalde account?

Acto biedt u de mogelijkheid om de software 30 dagen te proberen met een proefaccount. Dit proefaccount is een demo-omgeving  en bedoeld om kennis te maken met de software en is op basis van een standaard inrichting. De data wordt na 30 dagen automatisch verwijderd.

Kan ik de data uit mijn proefaccount over (laten) zetten naar mijn betaalde account?2019-07-01T14:52:49+00:00

Hoe kan ik gebruik maken van ActoCalculatie?

U kunt zich via onze website aanmelden voor één van de pakketten (Start, Premium of Excellent).  U kunt gebruikmaken van het 30-dagen proefaccount om te ontdekken of de software voldoet aan uw wensen. Dit proefaccount is kosteloos, u zit nergens aan vast. Via deze pagina kunt u zich aanmelden voor het proefaccount of een van [...]

Hoe kan ik gebruik maken van ActoCalculatie?2020-02-19T13:47:26+00:00
Ga naar de bovenkant